Strona 1 z 2

Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

: 6 wrz 2011, o 19:31
autor: ForumMaster
Bardzo często pojawia się pytanie jak i gdzie promować się w internecie?

Liderem jest Google - przygodę zatem należy rozpoczynać od reklamy AdWords. Jedynym mi znanym i zaufanym partnerem Google jest www.anka-biz.pl - profesjonalnie przygotowują wspólnie z pracownikami Google pierwszą kampanię reklamową Google AdWords trwającą 1 miesiąc i dają darmową asystę przez 45 dni.

Aby efektywnie rozpocząć wystarczy kontakt z konsultantem dostępny na stronie www.anka-biz.pl . Staniesz się uczestnikiem międzynarodowego portalu dostępnego w 120 językach: http://www.intercomax.com ...

W kolejnym kroku można pomyśleć o bing, yahoo i AdTaily...

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

: 23 lis 2011, o 12:49
autor: Sklep-Jubilerski
Moim zdaniem każda forma promocji jest dobra,a reklama to absolutna podstawa. Ważne jest to,aby klienci usłyszeli lub przeczytali o Twoim sklepie,w ten sposób do nich dotrzesz.


Pozdrawiam

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

: 26 lut 2012, o 10:51
autor: Uszywiście
To może dość oczywiste, ale z własnego doświadczenia wiem, że potężnym narzędziem w tym względzie jest Facebook. Własne konto na portalu społecznościowym i polubienie go przez znajomych, działa jak wirus. A jeśli jeszcze do tego prowadzi się tam konkursy, zainteresowanie stroną i produktami, lawinowo wzrasta. Polecam, nawet sceptycznym ;)

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

: 1 mar 2012, o 16:26
autor: Sklep-Jubilerski
Zgadza się,portale społecznościowe odgrywają tutaj bardzo istotną rolę i tam również możemy znaleźć potencjalnych klientów. Wystarczy tylko cierpliwość oraz odpowiednie elementy promocji naszego sklepu. Efekty przyjdą same.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

: 7 mar 2012, o 22:49
autor: Biżuteria
A zastanawialiście się kto najwięcej przebywa na portalach społecznościowych? Na Naszej Klasie pewnie każdy władający myszką komputerową się zarejestrował i podejżał sąsiadów/znajomych.. Na Facebook ze względu na swoją popularność pewnie młodzi i celebryci.... Pytanie ilu poważnych klientów korzysta z Facebook'a i wstawia tam swoje zdjęcia. Jakie mają korzyści z przebywania na Facebook'u? Ile są w stanie kupić?

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

: 7 mar 2012, o 23:06
autor: ForumMaster
A takie social media przynosi w branży zyski? Experci twierdzą, że to wydane pieniądze i nigdy się nie zwrócą. Pamiętajcie, że Facebook powstał dla sławnych światowych gwiazd, celebrytów, którzy mieli swoich fanów gotowych kupić drobne gadżety: koszulki, kubki, znaczki... ten model masowych drobnych zakupów się sprawdził.
W branży dóbr luksusowych jest trochę inaczej, przyznacie... Wszyscy mówią o social media, to też należy tam być, ale lepsze efekty przynoszą reklamy na profesjonalnych portalach, blogach - tam gdzie trafia wartościowy klient przyciągnięty wartościową treścią, artykułem. Przykładowo zobaczcie jak BonPrix delikatnie się reklamuje na autorskim blogu z wartościowymi artykułami: www.anka-bizuteria.pl. Czytaliście o cenach srebra i złota? http://www.anka-bizuteria.pl/srebro-naj ... ch-czasach ? Social media się rozwija, dziś jest jutro będzie co innego, a wartościowa treść będzie zawsze :)

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

: 18 maja 2012, o 13:46
autor: Eco Bizuteria
Moim zdaniem należy uderzać wszędzie,w każdą grupe docelową. Im więcej osób usłyszy o naszym sklepie,tym lepiej . Dzisiaj potężnym źródłem jest internet i przede wszystkim na to trzeba stawiać.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

: 27 lip 2012, o 09:44
autor: Modelka
Badania pokazują że najlepiej publikować treści reklamowe rano, gdy ludzie przychodza do pracy, ok 2 po poludniu i wieczorem; szczególnie duży ruch jest w czwartki. Jest to czas kiedy ludzie zaglądają na facebook. Dodatkowo, największy ruch jest w niedzielę wieczorem. Tak mówią badania na świecie, a jak jest w Polsce? Zakupy po 20-tej?

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

: 27 lip 2012, o 09:45
autor: ForumMaster
warto poczytać:

JAK: Poprawić zaangażowanie na stronie swojej marki na Facebooku

Jeśli chcesz zwiększyć zaangażowanie na stronie swojej marki na Facebooku, nowy raport od Buddy Media zawiera kilka kluczowych ustaleń. Firma zajmująca się marketingiem w mediach społecznościowych zebrała dane z 200 stron* swoich klientów w ciągu 14 dni i stwierdziła, że ​​czas jest ważnym czynnikiem decydującym o sukcesie posta na Facebooku. Badanie pokazuje, że post na Facebooku najczęściej pojawia się w nieodpowiednim czasie – w rzeczywistości godziny pracy mogą być najgorszym czasem na publikację treści. „Podczas gdy marketerzy mogą pracować od poniedziałku do piątku, Facebook jest aktywny 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu”, mówi dyrektor generalny Buddy Media, Michael Lazerow. Dlatego marki muszą dostosować się do harmonogramów swoich konsumentów, aby zoptymalizować ich zaangażowanie Oto wnioski wraz ze wskazówkami, kiedy i jak najlepiej wykorzystać post na Facebooku.

Bądź na czas
Badanie wykazało, że codzienne zaangażowanie na Facebooku ma trzy szczyty: wczesny poranek (7 rano czasu wschodnioamerykańskiego), po pracy (17:00 czasu wschodnioamerykańskiego) i późno w nocy (godzina 23:00 EST). Dlatego publikowanie wszystkich aktualizacji w ciągu dnia pracy oznacza, że ​​tracisz kluczowe możliwości zaangażowania fanów poza godzinami pracy. Jednak nie wszystkie marki osiągają szczyt w tych trzech momentach – na przykład zaangażowanie Playboya osiąga szczyt we wczesnych godzinach porannych – dlatego musisz pracować indywidualnie.
Dobry czas na Facebooku zależy również od dnia tygodnia. W czwartek i piątek zaangażowanie jest o 18% większe niż w inne dni tygodnia, co sugeruje, że Facebook jest narzędziem do prokrastynacji, gdy ludzie chcą wyjść z biura. Ale nie zaczynaj gromadzić wszystkich swoich aktualizacji na Facebooku w czwartek i piątek – badanie wykazało interesujące wzorce użytkowników i trendy zaangażowania w ciągu tygodnia, które są unikalne dla poszczególnych branż. Poniżej wyniki zostały podzielone według rynków, dzięki czemu można zobaczyć, gdzie całe branże chybiają celu i gdzie – a raczej kiedy – jest miejsce na ulepszenia.

Rozrywka: piątek, sobota i niedziela są ogromne, ponieważ to wtedy ludzie są najbardziej skłonni obejrzeć film lub pójść na koncert. Jednak marki rozrywkowe publikują dwa razy więcej treści w dzień powszedni niż w sobotę lub niedzielę.

Wskazówka: skorzystaj z weekendu.
Media: Weekendy mają duże zaangażowanie dla marek medialnych, ale poniedziałki są słabe. W okresie studiów większość postów wyszła w ciągu tygodnia.

Wskazówka: unikaj poniedziałku.
Motoryzacja: marki motoryzacyjne najbardziej angażują się w niedziele, ale mniej niż 8% postów wychodzi tego dnia.

Wskazówka: kapitalizuj w niedzielę.
Biznes i finanse: Zaangażowanie osiąga szczyt w środę i czwartek, chociaż ta branża ma tendencję do rozprzestrzeniania swoich postów nawet od poniedziałku do piątku.
Wskazówka: opublikuj w środę.
Wyniki dla branży handlu detalicznego.
Handel detaliczny: Niedziela to wielki dzień zaangażowania na froncie zakupów i handlu detalicznego, ale tylko 5% wpisów dotyczących rozrywki pojawia się w niedzielę. Posty w branży mocno skłaniają się do piątku, który ma zaangażowanie poniżej średniej.

Wskazówka: kieruj reklamy na kupujących w niedzielę.
Moda: szczyt zaangażowania w czwartek, spadek w weekend. Branża wysyła najwięcej treści we wtorek, dzień o najniższym zaangażowaniu.

Wskazówka: zoptymalizuj zaangażowanie w czwartek.
Opieka zdrowotna i uroda: Podobnie jak moda — być może dlatego, że konsumenci robią zakupy i przygotowują się do weekendu — marki z branży ochrony zdrowia i urody odnotowują największe zaangażowanie w czwartek. Ale dużo treści jest publikowanych w poniedziałki i piątki, kiedy zaangażowanie jest mniejsze.

Wskazówka: opublikuj treść w czwartek.
Żywność i napoje: bardziej niż inne branże marki żywności i napojów dobrze sobie radzą z rozpowszechnianiem swoich postów przez cały tydzień i weekend. Ale w tym przypadku zaangażowanie osiąga szczyt we wtorek i sobotę, a spada w poniedziałek i czwartek.

Wskazówka: cel we wtorek.
Sport: Nic dziwnego, zwłaszcza w sezonie piłkarskim, że niedziela jest królem marek sportowych i drużyn na Facebooku. Na te dane wpływa fakt, że niedziela Super Bowl spadła w okresie zbierania danych, ale niedziele pozostają mocne również w innych tygodniach.

Wskazówka: zwiększ ilość swoich postów w niedzielę.
Podróże i gościnność: największe zaangażowanie ma miejsce w czwartek i piątek, kiedy tydzień się kończy, a ludzie chcą uciec z biura.

Wskazówka: zdobądź te gałki oczne pod koniec tygodnia.
Joe Ciarallo, dyrektor ds. komunikacji w Buddy Media, mówi, że wiele inteligentnych marek już dociera do swoich odbiorców, kiedy są najbardziej zaangażowani. Ci, którzy tego nie robią, Ciarallo mówi, że powinni rozważyć zaplanowanie umieszczania postów na Facebooku w godzinach dużego zaangażowania w nocy i w weekendy.
Bądź zwięzły
Dane wskazują, że długość wpisu może decydować o zaangażowaniu w takim samym stopniu, jak czas publikacji. Najważniejsze: niech będzie krótko i słodko. Posty zawierające 80 znaków lub mniej – czyli długość krótkiego tweeta – przyciągnęły o 27% większe zaangażowanie niż posty zawierające więcej niż 80 znaków. Jednak zwięzłość jest daleka od powszechnej praktyki – tylko 19% postów w badaniu było krótszych niż 80 znaków. I chociaż treść powinna być krótka, adres URL prawdopodobnie nie powinien być — posty z adresem URL pełnej długości miały trzykrotnie większe zaangażowanie niż ich skrócone odpowiedniki bit.ly, ow.ly i tinyurl. Powodem jest prawdopodobnie to, że czytelnicy chcą wiedzieć, dokąd zaprowadzi ich link. Ciarallo mówi, że narzędzie do skracania adresów URL specyficzne dla marki, takie jak bddy.me lub on.mash, utrzymuje krótki post, jednocześnie zapewniając kontekst.
Poproś o zaangażowanie
Słowa uszeregowane według ich skuteczności w konwersji polubień i komentarzy.
Jeśli chcesz zdobyć polubienia posta, wystarczy, że poprosisz. Ciarallo mówi, że proste, wprost instrukcje – „Polub nas, jeśli…” – są o wiele bardziej skuteczne w zdobywaniu polubień niż post z długim wyjaśnieniem, dlaczego powinieneś coś „polubić”. Pamiętaj, że „polubienie” zajmuje tylko jedno kliknięcie, a „polubiony” element jest rozpowszechniany na własnej stronie użytkownika, więc nie bój się prosić o kciuki w górę. To samo dotyczy komentarzy – wprost mówienie „opublikuj”, „skomentuj” lub „powiedz nam” motywuje fanów do zaangażowania. Jeśli szukasz odpowiedzi, umieść proste pytanie „gdzie”, „kiedy” lub „byłoby” na końcu posta – uzyskasz o 15% większe zaangażowanie, niż gdyby pytanie było ukryte w środku. Unikaj pytań „dlaczego”, ponieważ wydają się one inwazyjne i zadają użytkownikowi znacznie więcej pytań niż pytanie „co”, mówi Ciarallo.

Porady dla mniejszych marek
Odkrycia te są wnikliwe i mogą pomóc markom w lepszym dotarciu do konsumentów, ale należy zauważyć, że wszystkie badane marki są duże i mają ugruntowaną pozycję. Chociaż skracanie adresów URL jest dobrym pomysłem dla wszystkich marek, ustalenia dnia i godziny mogą nie dotyczyć firm każdej wielkości w każdej branży. W przypadku małych firm ważne jest, aby zrównoważyć powyższe dane z tym, co wiesz o własnej marce, na podstawie statystyk Facebooka i własnych doświadczeń ze stroną. „Małe marki mogą odjąć od tego pewne najlepsze praktyki, ale pamiętaj, że zestaw danych obejmuje wszystkie duże marki” – mówi Ciarallo. „Mimo to właściciel hotelu butikowego mógłby zajrzeć do sekcji gościnność i zobaczyć, jak może pomóc jego marketingowi na Facebooku”. Mówi również, że ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że przestrzeń marketingu społecznościowego stale się rozwija, a te statystyki mogą ulec zmianie w ciągu kilku miesięcy. Jeśli każda marka zaczyna publikować, gdy zaangażowanie jest wysokie, zaangażowanie albo wzrośnie z powodu optymalizacji, albo może spaść, ponieważ w okresach wysokiego zaangażowania jest tak dużo hałasu. Tylko czas pokaże na dłuższą metę. „To jest 200 dużych marek w ciągu dwóch tygodni, więc jest to duży zestaw danych, ale sprawy toczą się szybko”, co oznacza, że ​​Twój program marketingowy na Facebooku musi być elastyczny, mówi Ciarallo. Chociaż jest to pierwsze tego rodzaju badanie, które Buddy Media opublikowało publicznie, Ciarallo przewiduje, że przyszłe raporty, takie jak ten, pomogą markom zmaksymalizować zaangażowanie w ciągle zmieniającym się środowisku marketingowym. Jakie wskazówki dotyczące zaangażowania znalazłeś na swojej stronie na Facebooku? Powiedz nam w komentarzach. Ujawnienie: Buddy Media jest sponsorem Mashable. *Buddy Media nie ujawniła, które z 600 marek klientów zostały uwzględnione w badaniu, ale firma ma długą listę klientów korporacyjnych, w tym W Hotels, Target, American Express, Playboy i Food Network.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

: 10 sie 2012, o 12:19
autor: Silver Fashion
Warto również wystawiać swoje produkty na różnych portalach aukcyjnych jak np. Allegro. Można tam umieszczać informację o swojej firmie czy link do strony internetowej. Każdy rozgłos jest dobry. Ale to proces długotrwały.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

: 24 wrz 2012, o 22:20
autor: Modelka
Hej Forum-Master,

Super artykuł :) Kwintesencja branży mediowej w dzisiejszych czasach,
Silver- allegro to już przeżytek - oni już sami nie zwracają na to uwagi... faktem jest, że proces budowania marki w sieci jest zadaniem długotrwałym i tylko dla cierpliwych... Tak, czy inaczej zacząć sugeruję od AdWords by Google.

M.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

: 28 wrz 2012, o 18:33
autor: Precioso
Jest kilka stosunkowo prostych sposobów na taką promocję :-). 1. Naucz się podstaw, lub zainwestuj w pozycjonowanie (organiczne wyniki googla) na tzw. długi ogon! 2. Nakręć filmiki np. na youtube [WYMODEROWANE] bez użycia specjalnych technik komórka + darmowy program do obróbki :-) 3. Umieść (zakup) linki do Towojej stronki ze stron tematycznych. 4. Obesrwuj skutek :-).

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

: 1 lis 2012, o 20:55
autor: ForumMaster
Oj tu troszeczkę trzeba się zastanowić nad "pozycjonowaniem" - moim zdaniem już coś takiego nie istnieje: ostatni pozycjonujący zamknęli swoje biznesy, tylko niedobitki szukają frajarów którzy zapłacą pieniądze bez gwarancji wyników.
Z tymi linkami też należy mocno przemyśleć - ostanio google mocno walczy z WSL'ami, czyli takimi sztucznymi linkami, wypadł też z indeksów google taki gracz jak Alllegro.

Filmik uważam, że to ciekawy pomysł - znacie kogoś kto takie filmiki profesjonalnie wykonuje?

Forum Master :)

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

: 28 sie 2016, o 21:36
autor: Intercomax.com
Przykład: wpis pod frazę "Srebrne obrazki na chrzciny" : viewtopic.php?t=1145

w efekcie strona forum pojawiła się na pozycji 11-tej w wynikach wyszukiwania google: https://www.google.pl/search?q=Srebrne+ ... gws_rd=ssl


Moje najważniejsze wnioski na podstawie doświadczenia od strony technicznej aby google dobrze widział artykuł to:

* tekst musi być oryginalny, wszelkie kopiowanie zabronione jak w szkole :)

* tekst angażujący od 300 , najlepiej minimum 700 słów

* fraza powinna pojawiać się kilka razy w tekście na początku oraz w środku oraz na końcu artykułu

* powinny pojawić się w artykule odmiany danej frazy

* im bardziej oryginalny i angażujący (tu trzeba dobrać odpowiednie zdjęcie produktu czy video ....) artykuł tym lepiej - ja tego nie potrafię :(


do tego trzeba się ciągle uczyć i doskonalić np przez oglądanie video z opisem jak pisać teksty (część techniczna wstawiania linka, obrazków, video i takie tam to jest po mojej stronie) gdzie guru od "content marketingu" mówi jak on pisze artykuły: http://beta.webcaster.pl/maraton-6

po ok. 10-20 artykułach powinno być widać wyniki

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

: 1 wrz 2016, o 21:51
autor: Ekspert SEO Google
Zasady SEO mówią wprost, że wyszukiwarki najlepiej reagują na wysokiej jakości, unikalne teksty i myślę, że przydałyby się Wam takie opisy przedmiotów. Przejrzałam te, które często sklepy umieszaczają na stronie i, mam nadzieję, że nikogo nie urażę, są one dość zabałaganione, z błędami gramatycznymi, pełne powtórzeń. Może chcielibyście wstawić nowe opisy, które mogę również wprowadzić na stronę. Na stronie głównej w opisie działalności sklepu też spotykam dwukrotnie powtórzony fragment tekstu.

Myślę, że przy dużej i pięknej ofercie oraz dobrych cenach biżuteria powinna sprzedawać się jak świeże bułeczki:) Może na fanpage na FB oprócz produktów sugeruję zamieszczać teksty SEO z tematami okołobiżuteryjnymi. Wtedy Wasza strona z biżuterią trafiałaby do większej liczby odbiorców. Pomysłów jest oczywiście wiele i można o nich porozmawiać.

Jeśli chodzi o komentarze w sieci, także się tym zajmuję i dbam, by takie komentarze wypadały jak najbardziej naturalnie i nie sprawiały wrażenia tekstów reklamowych - czasem pomaga w tym trochę literówek i błędów gramatycznych:) Ze względu na tę naturalność, trochę trudno pisać to "na sucho", bo brak jest kontekstu:)

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

: 7 gru 2016, o 13:32
autor: HighIT
Media społecznościowe. Ludzie nadal kierują się wyszukiwarkami, ale fakt faktem, media społecznościowe pozwalają najlepiej trafić do konkretnego targetu odbiorców i skłonić ich do zakupów. Prowadzę razem z przyjaciółmi portal komiksowy. Korzystamy z różnych rozwiązań marketingowych, ale to właśnie Social Media generują nam największą liczbę wejść :D

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

: 28 kwie 2017, o 12:06
autor: Marcin1982
To też nie jest jednoznaczne. Jeśli chce się sprzedać biżuterię własnej roboty to najlepiej serwisy ogłoszeniowe. Jeśli ktoś chce się pozbyć biżuterii ze złota czy srebra to można sobie przeliczyć Inaczej jeśli nie mamy pewności tak naprawdę z czego jest wykonany nasz wyrób. Ja kiedyś byłem przekonany że mam złotą ciężką obrączkę na czarną godzinę, a co się okazało to brak pytań później z nią :D

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

: 17 sty 2019, o 13:34
autor: Gość
Najważniejsze w sprzedaży internetowej jest efektywne pozycjonowanie

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

: 22 sty 2019, o 22:16
autor: koloska
Agencja interaktywna posiada odpowiednich specjalistów, gotowych w szybki sposób rozpromować Twoją firmę w sieci.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

: 4 wrz 2019, o 10:58
autor: remigiusz89
Mam sklep stacjonarny i internetowy. Ten pierwszy po prostu ma dobrą wystawę plus baner na ścianie. Drugi natomiast powierzyłam firmie pozycjonującej sklepy w internecie, by zajęli się tym skutecznie, bo sama nie mam czasu i wiedzy na takie rzeczy.

Pozycjonowanie szerokie polega w dużym stopniu na wygenerowaniu dużego, dobrej jakości ruchu na stronie. Oznacza to nic innego, jak skupienie się na ilość osób - klientów, którzy odwiedzili Twoją stronę, za sprawą powiązanych ze stroną słów kluczowych.

Ten rodzaj pozycjonowania zalecany jest najczęściej dla sklepów internetowych i portali. A to dlatego, że zakres oferowanych przez nie produktów, usług lub informacji jest bardzo duży i pozycjonowanie na frazy musiałoby obejmować setki, a nawet tysiące słów kluczowych, co byłoby po prostu nieopłacalne.