Perły- komu najbardziej pasują?

Jaka to modna biżuteria, gdzie kupować, co nosić.
Awatar użytkownika
Dotka12

Perły- komu najbardziej pasują?

Postautor: Dotka12 » 3 mar 2010, o 11:32

Biżuteria z perłami to piękna ozdoba, delikatna i stylowa. Bardzo lubię połączenia pereł ze złotem np. pierścionki i naszyjniki. Wypatrzyłam sobie jeden taki pierścionek z perłą,jednak kiedy chciałam dostać go na 21 urodziny moja mama stwierdziła, że to nie pasuje do tak młodej osoby jak ja. JA sama nie widzę nic złego w noszeniu pereł przez dwudziestolatkę, jednak nie znam się na kanonach mody i regułach co pasuje do kogo, dlatego mam pytanie : jak sądzicie, do jakiego wieku czy typu osoby pasują perły? Dlaczego mówi się, że są raczej zarezerwowane dla dojrzalszych kobiet?
Awatar użytkownika
muszka

Re: Perły- komu najbardziej pasują?

Postautor: muszka » 4 mar 2010, o 17:07

Perły pasują każdej kobiecie, perły to wymysł stworzony na specjalne życzenie kobiety. Chyba świat wiedział czego kobieta będzie chciała, dlatego w tak naturalny sposób one powstają. Podróbek pereł nie lubię, ale hodowlane nie powiem toleruje. Brakuje mi otwarcia polskiego runku na perły, może i drogie ale uwierzcie, że my Polki chcielibyśmy mieć większy wybór w biżuterii z perłami. Jest jakiś odważny biznesmen ? :D
Awatar użytkownika
Pajo

Postautor: Pajo » 4 mar 2010, o 19:37

Może by się znalazł jakiś, pytanie tylko czy faktycznie jest sens? Nie widuje się tak często kobiet z biuterią z perłami, nie wiem, dlaczego ale lansowane są inne rodzaje biżuterii. Też wydaje mi się, że nie do każdej kobiety pasują perły, uważam że lepiej komponują się z dojrzałymi kobietami niż bardzo młodymi.
Awatar użytkownika
maly_aniolek

Postautor: maly_aniolek » 23 lut 2011, o 17:43

Ja myślę, że perły są dobre bez względu na wiek, ale może nie koniecznie na co dzień. Ale z elegancką sukienką nic się chyba lepiej nie komponuje niż perły.
Awatar użytkownika
Kemonart

Postautor: Kemonart » 6 kwie 2011, o 15:29