Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Mogę prosić o wysłanie tylko jednego zamówienia

Tutaj można zapytać o biżuterię pracowników sklepu z biżuterią AnKa Biżuteria. Moderatorem jest sklep AnKaBizuteria.pl - zapraszamy do zadawania pytań na które odpowiadamy online.
Pytania do AnKa Biżuteria to miejsce, gdzie możesz dowiedzieć się wszystkiego, co chcesz wiedzieć o biżuterii od AnKa. Czy masz pytania o konkretny produkt, chcesz dowiedzieć się więcej o procesie produkcji, czy po prostu szukasz porady dotyczącej wyboru idealnej biżuterii? Jesteś we właściwym miejscu!

AnKa Biżuteria to marka, która jest ceniona za swoją jakość i unikalny design. Na naszym forum jubilerskim znajdziesz wiele opinii o AnKa Biżuteria, które pomogą Ci zrozumieć, co sprawia, że ta marka jest tak wyjątkowa.

Porady dotyczące biżuterii to ważny element naszego forum. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem w świecie biżuterii, czy doświadczonym kolekcjonerem, zawsze znajdziesz tu coś dla siebie. Nasi eksperci i społeczność są zawsze gotowi pomóc i udzielić porad.

Zapraszamy do zadawania pytań, dzielenia się swoimi doświadczeniami i pomysłami, a także pomagania innym w wyborze idealnej biżuterii. Dołącz do naszej społeczności i odkryj piękno biżuterii AnKa
Awatar użytkownika
Dariusz

Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Mogę prosić o wysłanie tylko jednego zamówienia

Post autor: Dariusz » 14 gru 2015, o 06:29

Witam serdecznie,

Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Kiedy chciałem zapłacić za zamówinie przez interenet w sytemie płatności natychmiastowej, wyskoczył błąd płatności, po czym zrobiłem zapłać ponownie i jeszcze raz ponownie chciałem zrobić przelew, lecz znowu pojawił się błąd.

Po dwóch nie udnaych oróbach zrobiłem znowu ponowny przelew, ty mrazym z innego konta. Tym razem się udało i dostałem maila że płatność jest zaakceptowana. W sobotę o 23:43. Jednak w niedzielę została pobrana odemnie jeszcze 2 razy opłata. Logując się na konto widnieją dwa moje zamówienia na ten sam artykuł. Chiałbym anulować jedno zamóiwnie oraz została pobrana opłata dwa razy za to samo zamówinie. Dlatego proszę o wysłanie jednego zamóiwnia oraz zwrot pieniedzy na moje konto. Ponieważ łacznie zapłaciłem 3 razy kwote 849.99 zł.

Pozdrawiam,
Dariusz

Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Mogę prosić o wysłanie tylko jednego zamówienia

Sklep z biżuterią srebrną oraz pamiątkami: https://www.forum-bizuteria.com/viewtopic.php?f=13&t=1001
biżuteria srebrna
pamiątki srebrne
AnKa Biżuteria
 

Awatar użytkownika
AnKa Bizuteria
Posty: 1550
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:38

Re: Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Mogę prosić o wysłanie tylko jednego zamówi

Post autor: AnKa Bizuteria » 14 gru 2015, o 07:17

Dziękuję za informację - najszybciej będzie jak Pan złoży reklamację na stronie http://www.przelewy24.pl/cms,13,kontakt.htm gdzie wsparcie z Przelewy24 poprawi błąd w swoim systemie i zwróci pieniądze pobrane dodatkowo.

Ze strony sklepu wysyłamy jedną przesyłkę biżuterii z tylko jednego zamówienia.

Awatar użytkownika
AnKa Bizuteria
Posty: 1550
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:38

Re: Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Mogę prosić o wysłanie tylko jednego zamówi

Post autor: AnKa Bizuteria » 14 gru 2015, o 09:22

oficjalna odpowiedź operatora obsługujące nasze przelewy:


Dzień dobry,
Prosimy aby klient wysłał do nas potwierdzenia zdublowanych przelewów na adres serwis@przelewy24.pl, wtedy wyjaśnimy sprawę i zwrócimy klientowi nadpłaty.

Przesyłam pozdrowienia
Magdalena Pawłowska
Specjalista ds. Obsługi Klienta

PayPro SA/DialCom24 Sp. z o. o.
www: www.przelewy24.pl
tel.: +48 61 642 93 44
fax: +48 61 642 90 31
mail: serwis@przelewy24.pl


ODPOWIEDZ