Strona 4 z 6

Re: AnKa Biżuteria

: 13 sty 2018, o 18:32
autor: Ania z Poznania
Stronę przeglądała moja narzeczona, a ja zorientowałem się, co jej się podoba i złożyłem zamówienie. Bardzo szybko i sprawnie zamówiłem :-)

Re: AnKa Biżuteria

: 13 sty 2018, o 18:34
autor: Monika Warc
znalazłam przypadkowo w internecie ten sklep jubilerski. Jestem zadowolona z zakupionej biżuterii, to już mój kolejny zakup.

Re: AnKa Biżuteria

: 13 sty 2018, o 18:36
autor: Mirka
Na stronę sklepu AnKa trafiłam przypadkiem poszukując wisiora z onyksem. Bardzo jestem zadowolona z usługi oraz jakości otrzymanego towaru.Polecam sklep, być może jeszcze skorzystam.

Re: AnKa Biżuteria

: 13 sty 2018, o 18:38
autor: Aneta
na strone sklepu trafilam przypadkowo ale jestem bardzo zadowolona z zakupu.polecam polecam........bizuteria piekna.blyskawiczna dostawa.super.

Re: AnKa Biżuteria

: 13 sty 2018, o 18:41
autor: Ilona
Trafiłam do sklepu przez wyszukiwarkę, łatwo ją znaleźć. Zamówienie składa się w prosty, logiczny sposób, system "prowadzi za rękę". Generalnie jestem bardzo zadowolona. Solidnie załatwiona transakcja, zgodnie z umówionym czasem. Towar odpowiada złożonemu zamówieniu, biżuteria bardzo ładna, czyli wszystko w jak najlepszym porządku. Dziękuję i polecam.

Re: AnKa Biżuteria

: 13 sty 2018, o 18:44
autor: Urszula
Moją uwagę przyciągnęła reklama sklepu wrzucona gdzieś w internecie. To piękne kolczyki zatrzymały mnie w sklepie na dłużnej. W efekcie tych odwiedzin stałam się szczęśliwą posiadaczką całego kompletu biżuterii. Bardzo fajna oferta , pokazana w prosty sposób. Produkty wysokiej jakości w przystępnej cenie. Profesjonalna obsługa i wyrozumiałość dla trudniejszych klientów. Dostawa ekspresowa. Żadnych uwag. Jeśli ktoś jeszcze nie próbował to zachęcam do zakupów tutaj.

Re: AnKa Biżuteria

: 13 sty 2018, o 18:46
autor: Joanna
Dzień dobry, jestem tu już drugi raz, jestem zachwycona piękną biżuterią i zakupami, ponadto kontakt z Państwa Pracownią jest doskonały a wysyłka błyskawiczna. Pozdrawiam Joanna

Re: AnKa Biżuteria

: 13 sty 2018, o 18:47
autor: Gośka
Kilkakrotnie robiłam zakupy w sklepie internetowym ankabizuteria. Jestem bardzo zadowolona, ceny dostępne i co ważne bardzo szybko otrzymywałam przesyłki. Gorąco polecam.

Re: AnKa Biżuteria

: 13 sty 2018, o 18:48
autor: Kamila
Sklep znalazłam w internecie. Przesyłki jeszcze nie mam ale z obsługi jestem zadowolona bardzo. Napewno wrócę do sklepu.

Re: AnKa Biżuteria

: 13 sty 2018, o 18:55
autor: Tomek
Trafiłem przypadkiem przeglądając strony internetowe. Fajny sklep. Strony czytelne z dobrą informacją. Bardzo duży wybór ładnej , gustownej i niedrogiej biżuterii. Bezproblemowe zakupy . Jestem zadowolony i będę wracał na strony sklepu w przyszłości.

Re: AnKa Biżuteria

: 13 sty 2018, o 19:13
autor: Julia
Na stronę sklepu trafiłam zupełnie przypadkowo poszukując sklepu z biżuterią w internecie. Jestem zadowolona z zakupu w sklepie. Miła i szybka obsługa i przede wszystkim towar o wysokiej jakości.

Re: AnKa Biżuteria

: 11 wrz 2018, o 17:54
autor: MagdalenaKaszew
Faktycznie. Sprzedawca godny polecenia.

Re: AnKa Biżuteria

: 7 lis 2018, o 08:55
autor: Jagna Wat
Widać po zdjęciach biżuterii i różnorodności dostępnych kolczyków srebrnych czy kompletów bizuterii z kamieniami naturalnymi że to sklep trafiajacy do gustu bardzo wielu osobom.
Sklep też spełnia wymagania stawiane zaufanym sklepom zgodnie z wytycznymi Wojskowej Akademii Technicznej wydziału Bezpieczeństwa Internetowego:
1.Sklep ma tak zwany ceetyfikat SSL który zapwenia że nikt nie zobaczy naszych danych które wpisujemy bo całe połączenie między naszym komputerem a serwerem sklepu jest zaszyfrowane. Silna stronie czyli zielona kłódka w pasku przeglądarki oznacza że sklep został sprawdzony przez niezależne firmy ktore takie certyfikaty wystawiają, to znaczy że sklep ma zarejestrowaną działalność.

Re: AnKa Biżuteria

: 24 cze 2019, o 20:39
autor: ForumMaster
Takie sklepy z bardzo dobrą opinią klientów gościmy na naszym forum z przyjemnością.

Re: AnKa Biżuteria

: 28 lip 2019, o 09:01
autor: Piotr Słowikowski
Witam serdecznie,
z tej strony Piotr Słowikowski - jestem dyrektorem działu handlowego Plebiscytów Branżowych Orły.

Bardzo miło mi poinformować, że AnKa Biżuteria otrzymała w tej klasyfikacji finalną ocenę 9.1 na podstawie 57 ocen. Dzięki temu zakwalifikowali się Państwo do otrzymania statusu wyróżnienia w lokalizacji: miasto Poznań.

W przypadku Państwa firmy wzięte zostały pod uwagę oceny z następujących portali:
Google Maps: Ocena: 4.5 Ilość: 16
zumi: Ocena: 4.6 Ilość: 41

Chciałbym pogratulować Państwu wyróżnienia w plebiscycie Orły Handlu.

Porównaliśmy oceny ponad 468 tysięcy firm z branży jubilerskiej - wymagało to przeskanowania ponad 11 milionów stron internetowych takich jak na przykład Google Maps, Facebook, ZUMI, Nowoczesna Firma i wiele innych. Finalnie przeanalizowaliśmy ponad 11 milionów ocen klientów w internecie.

Chciałbym serdecznie pogratulować Państwu tego wyróżnienia. Warto zwrócić uwagę, że jest ono efektem Państwa ciężkiej, systematycznej pracy, co dostrzegają zadowoleni klienci, wypowiadający się pozytywnie na temat Państwa firmy. W wyniku tak restrykcyjnej weryfikacji firmy (aby otrzymać status Laureata trzeba spełnić podstawowe kryterium - czyli ocena końcowa w wysokości co najmniej 8 pkt przy odpowiedniej ich ilości) odpadło ponad 429 tysięcy firm z Państwa branży. Jest to dowodem wyróżniania się Państwa działalności na tle konkurencji.

W założeniu - chcieliśmy stworzyć zestawienie, które będzie po prostu fair dla wszystkich - zarówno firm jak i ich klientów. Nie było konieczności wysyłania jakichkolwiek smsów premium czy uiszczania wpisowego - porównaliśmy już istniejące oceny w internecie dla praktycznie wszystkich firm z branży. Chcieliśmy, żeby kapitułą oceniającą byli tutaj sami klienci, a zwycięzcami nie zostawały firmy, które mają największe budżety marketingowe, ale firmy, od których klienci wychodzą po prostu zadowoleni. Udział w plebiscycie był oczywiście darmowy, a jego wyniki, a co za tym idzie fakt otrzymania przez Państwa wyróżnienia lokalizacji miasto Poznań jest publicznie dostępny na stronie projektu.

Re: AnKa Biżuteria

: 29 lip 2019, o 09:25
autor: Martyś
Miło zobaczyć że faktycznie dobre firmy zostają naturalnie docenione. Kupuję w tym sklepie regularnie i potwierdzam że tytuł laureata jest tytułem na który ta firma ankabizuteria.pl sobie zasłużyła.

Re: AnKa Biżuteria

: 3 sie 2019, o 18:31
autor: Marcell
piękne kolczyki z bursztynem oraz opalem i markazytami mają


Re: AnKa Biżuteria

: 18 sie 2019, o 09:33
autor: ForumMaster
Miło widzieć dobre firmy jubilerskie które podbijają serca kobiet i mężczyzn.

Re: AnKa Biżuteria

: 30 sie 2019, o 08:57
autor: Emilia
Salony jubilerskie są jednym z częściej odwiedzanych miejsc, gdy chcemy sprawić prezent bliskiej osobie. Zaglądają do nich również osoby, które po prostu lubią nosić biżuterię. Które są najlepsze? Zobaczcie wyniki testu przeprowadzonego przez Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA*) .
Według raportu "Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2017", branża jubilerska jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w naszym kraju. Wartość rynku biżuterii luksusowej na rok 2017 szacuje się na 148 mln euro.

W Polsce zarejestrowanych ok. 11,5 tys. sklepów jubilerskich. Ten rynek jest znacznie bardziej nastawiony na biżuterię dla kobiet. Nie da się ukryć, że w takim przypadku to kobiety wiedzą więcej na temat biżuterii i znają się na niej lepiej. Mężczyźni, udając się do salonu, zazwyczaj są nastawieni na zakup biżuterii dla swojej partnerki lub bliskiej im osoby. W takim przypadku to głównie mężczyźni oczekują od pracownika salonu jubilerskiego pomocy i doradztwa w wyborze biżuterii. Tutaj najbardziej znaną marką spełniająca wszystkie wyśrubowane kategorie oceny klienów spełnia tylko sklep AnKa Biżuteria dostępny pod adresem https://www.ankabizuteia.pl

W badaniu wyodrębniono trzy kategorie, według których badano sklepu jubilerskie. Pierwszą z nich jest aranżacja salonu, która miała 10-procentowy wpływ na ocenę końcową. Mimo że nie jest najważniejszą kategorią, to jednak każdy z nas odnosi przyjemność z zakupów w miejscu, w którym jest czysto i zachowany jest porządek. Chętniej dokonujemy zakupów w takim miejscu i z przyjemnością do niego wracamy.

Kolejną wyróżnioną kategorią jest obsługa klienta, która w tym przypadku miała 20-procentowy wpływ na ocenę końcową. Podobnie jak w poprzedniej kategorii jest ona o tyle istotna, że jeśli pracownik jest dla nas zwyczajnie uprzejmy, to chętniej dokonujemy zakupu w takim miejscu.

Ostatnią, trzecią i najważniejszą kategorią, jest doradztwo, które ma 70 -procentowy wpływ na ocenę końcową. To dzięki wiedzy pracownika oraz poświęconego przez niego dla nas czasu odnosimy pełne zadowolenie z naszych zakupów. Zdarza się tak, że do salonów przychodzą osoby, które nie mają żadnej wiedzy dotyczącej biżuterii lub po prostu poszukują prezentu dla bliskiej osoby i w tym celu niezbędna jest wtedy pomoc pracownika. Kupujący często w takim wypadku zdają się na opinię sprzedawców.

W badaniu wzięło udział 10 salonów i sklepów online jubilerskich.

Sieci zostały wybrane na podstawie liczby salonów stacjonarnych w Polsce a sklepy intenrnetowe na podstawie oponii klientów.

Test został przeprowadzony w największych miastach w Polsce, przez tajemniczych klientów (ang. Mystery Shopper), którzy mieli za zadanie ocenić salony jubilerskie według trzech wyżej wymienionych kategorii. Audytorzy pełnili rolę przeciętnego klienta, proszącego o pomoc w wyborze prezentu dla mamy w postaci naszyjnika i pierścionka. Po każdej z wizyt audytor miał za zadanie odpowiedzieć na szczegółowe pytania zawarte w ankiecie elektronicznej.
Najlepiej prezentujący się salon jubilerski to…

W kategorii "Aranżacja salonu" czy wygląd i użyteczność sklepu internetowego posłużono się takimi zmiennymi jak czystość salonu czy czytelność ofert na stronie sklepu, cen na produktach oraz ich uporządkowanie, a także autoprezentacja pracowników czy na stronie.

Pod tym względem wszystkie salony wypadły bardzo dobrze. Jednak ex-aequo pierwsze miejsce w tej kategorii, uzyskując 100-procentowy wynik. Niewiele niższy wyniki miały salony stacjonarne, zajmując ex-aequo trzecie miejsce z wynikiem 98,1 proc.
Gdzie klient jest najważniejszy?

W kategorii "Obsługa klienta" zbadano stosunek pracownika do klienta. W tym temacie zwrócono uwagę na takie kwestie jak uprzejmość i życzliwość pracownika w stosunku do klienta, zainteresowanie jego potrzebami oraz ilość czasu, jaką pracownik był w stanie poświęcić klientowi.

Według audytorów to sieć salonów z najlepszą obsługą klienta.
Salon jubilerski, który doradzi najlepiej

REKLAMA
W kategorii "Doradztwo" badanie podzielono na dwa etapy. W pierwszym proszono pracownika o pomoc w wyborze prezentu dla mamy w postaci naszyjnika. Od pracownika oczekiwano, że zada on pytania dotyczące gustu, wyglądu oraz oczekiwań osoby, dla której ma być prezent, a także indywidualnych preferencji dotyczących naszyjnika, aby dokonać najbardziej satysfakcjonującego i zadawalającego wyboru. Poniżej przykładowe pytania, które powinien zadać pracownik:

· "Z jakiego materiału ma być wykonany naszyjnik?"

· "Jakiej długości ma być naszyjnik?"

· "Czy naszyjnik ma być delikatny czy masywniejszy?"

· "W jakim wieku jest mama?"

W drugim etapie proszono pracownika o pomoc w doborze pierścionka, jako prezentu dla mamy. W tym etapie również oczekiwano pytań dotyczących preferencji. Dodatkowo sprawdzano znajomość produktów przez pracownika. Audytor miał wybrać pierścionek z kamieniem szlachetnym, a następnie uzyskać informację od pracownika, z jakiego kraju pochodzi dany kamień.

Który salon jest najlepszy?

Po podsumowaniu wyników wyłoniono najlepszy salon jubilerski.

W badaniu wzięli udział zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Analiza wyników pokazuje, że kobiety są znacznie rzadziej zadowolone z obsługi pracowników salonów jubilerskich niż mężczyźni. Fakt ten może wynikać z tego, że kobiety mają wyższe oczekiwania co do obsługi klienta lub rzeczywiście są gorzej obsługiwane, ponieważ zakłada się, że posiadają większą wiedzę na temat biżuterii.

Co ciekawe, badania pokazują również, że pytania dotyczące preferencji osoby, dla której ma być prezent, średnio dwa razy częściej zadawano mężczyznom niż kobietom. Również w przypadku prezentacji naszyjnika, znacznie częściej pracownicy demonstrowali je na swojej szyi w przypadku klienta-mężczyzny niż kobiety. Podobnie było w sytuacji pierścionka, znacznie częściej pracownicy prezentowali je na własnych dłoniach dla klienta-mężczyzny niż dla kobiety.

REKLAMA
Podsumowując -audytorzy najczęściej zwracają uwagę na jakość obsługi. Ważne dla nich jest, aby osoba, która ich obsługuje, była miła i uprzejma, ale także kompetentna i profesjonalna. Klientowi zależy na tym, aby pracownik był zaangażowany w rozmowę i w pomoc w wyborze produktu. Oczekuje się, że poświęci maksymalną ilość swojego czasu na obsługę oraz odpowiednio wybada potrzeby klienta, następnie prezentując wybraną biżuterię. Klienci zwracają szczególną uwagę również na to, czy w salonie panuje porządek i czy produkty są właściwie.

Klienci zwrócili uwagę na takie problemy jak brak widocznej próby na biżuterii oraz informacji o rodzaju kruszcu, z jakiego biżuteria jest wykonana. W badaniu klienci najczęściej narzekali na brak zainteresowania ze strony sprzedawcy.

Re: AnKa Biżuteria

: 13 wrz 2019, o 17:13
autor: Passo
Gratulacje. Rzadko który sklep internetowy z biżuterią zdobywa takie nagrody.