Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Informacje o targach biżuterii, imprezach w Polsce, innych krajach UE oraz na świecie. Ważne wydarzenia, decyzje, przepisy dla przedsiębiorców. Źródło kontaktów.
Porady i informacje dla firm w branży jubilerskiej: producenci, dostawcy, handlowcy

Biżuteria to nie tylko ozdoba, ale także wyraz stylu i klasy. W dzisiejszych czasach rynek jubilerski jest nasycony różnorodnością wzorów i stylów, dlatego ważne jest, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami. Targi biżuterii w Polsce oraz innych krajach UE stanowią doskonałą okazję do zapoznania się z nowościami w świecie jubilerstwa. Dla przedsiębiorców to także szansa na nawiązanie cennych kontaktów biznesowych, zwłaszcza w takich krajach jak Indie czy kraje azjatyckie.

Dla producentów biżuterii, branża oferuje wiele możliwości. Od tworzenia unikalnych wzorów, przez wykorzystanie nowoczesnych technologii, po dostęp do globalnych rynków. Jednakże, sukces w tej dziedzinie wymaga nie tylko talentu, ale także wiedzy i doświadczenia. Dlatego ważne jest, aby korzystać z dostępnych zasobów, takich jak fora branżowe, gdzie można znaleźć cenne porady i informacje.

Dostawcy biżuterii mają przed sobą wiele wyzwań. Rynek jest konkurencyjny, a klienci są coraz bardziej wymagający. Aby sprostać tym wyzwaniom, dostawcy muszą być elastyczni, innowacyjni i skupieni na klientach. Ważne jest, aby być na bieżąco z trendami, znać potrzeby rynku i dostosowywać się do nich.

Handlowcy biżuterią muszą znać nie tylko produkt, ale także klienta. Wiedza o tym, co jest teraz modne, jakie są preferencje klientów i jakie są ich oczekiwania, jest kluczem do sukcesu w tej dziedzinie. Dlatego ważne jest, aby inwestować w szkolenia, uczestniczyć w targach i konferencjach branżowych oraz korzystać z dostępnych narzędzi marketingowych.

Współczesna branża jubilerska to nie tylko biżuteria, ale także technologia, marketing i sprzedaż. Dlatego ważne jest, aby być wszechstronnym i gotowym na ciągłe zmiany. Tylko wtedy można osiągnąć sukces w tej fascynującej dziedzinie.
Awatar użytkownika
Helena

Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: Helena » 19 lis 2015, o 08:40

Sprzedaję zegarki w sklepie stacjonarnym i teraz otworzyłam stronę internetową. Może ktoś z państwa korzystał z promocji w internecie ze pomocą banerów reklamowych statycznych czy animowanych i mógłby mi podpowiedzieć do kogo lub gdzie warto zwrócić się z zapytaniem lub gdzie wystawić zlecenie o wykonanie ładnych banerów reklamowych?

Dla mnie ważne jest aby taki baner był animowany, bo wtedy można pokazać dużo zegarków i też aby takie reklamy były bardzo dobrej jakości i co najważniejsze ktoś był chętny wejść do mojego sklepu i dokonać u mnie zakupu.

Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Sklep z biżuterią srebrną oraz pamiątkami: https://www.forum-bizuteria.com/viewtopic.php?f=13&t=1001
biżuteria srebrna
pamiątki srebrne
AnKa Biżuteria
 

Awatar użytkownika
ForumMaster
Administrator
Posty: 795
Rejestracja: 31 gru 2009, o 10:02

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: ForumMaster » 19 lis 2015, o 08:47

Zacznij od dokładniejszego sprecyzowania jakich banerów potrzebujesz: wymiary, jakiej wielkości pliki. Jeżeli przykładowo chcesz banery pod reklamę w google, to wymagania są opisane na stronie:

ale musisz też podać, czy to ma być jeden zestaw produktów promowany w różnych formatach graficznych, czy też każdy baner ma być unikalnego rozmiaru i promować różne zegarki.

Dla odpowiadających sugeruję dołączyć na forum kilka najładniejszych banerów jakie udało się zrobić i ładnie opisać najlepsze Wasze cechy jak np. terminowość, cena, jakość wykonania, treści nawołujące do zakupu... które Was wyróżniają. Jako administrator będę wycinała wszelkie spamerskie oferty a osobiście wypromuję oferty najładniejsze, może zrobię konkurs na najładniejszy baner z branży Moda Biżuteria Zegarki, dobra luksusowe.

Awatar użytkownika
pieknyolek
Posty: 16
Rejestracja: 21 sty 2019, o 13:42

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: pieknyolek » 8 lut 2019, o 11:32

Banery fizyczne w tych czasach nie są już opłacalne. Warto zainwestować pieniądze w marketing w internecie. Jeżeli nie masz pomysłu jak go ogarnąć to polecam skontaktowac się z https://www.intercomax.com. Znają się tam na rzeczy.

Awatar użytkownika
Olafek88

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: Olafek88 » 13 lut 2019, o 17:23

Najlepiej w jakieś drukarni reklamowej, słyszałeś o ulotkach w Reprotechnika ? Myśle,że są godną polecenia firmą. Wiele osób polecało ich właśnie na forach związanych z drukiem tak więc warto spróbować , nawet można zadzwonić i porozmawiać :idea: :!: :idea:

As!a_K
Posty: 3
Rejestracja: 21 gru 2018, o 11:59

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: As!a_K » 17 kwie 2019, o 09:46

Ze swojej strony mogę polecić firmę Pixel. Jest to agencja reklamowa, która zajmuje się wykonywaniem reklamy wielkoformatowej, tablic reklamowych, ulotek, wizytówek itp. Współpracowałem z nią podczas przygotowania reklamy dla mojej firmy w postaci banerów reklamowych. Agencja zajęła się banerem od projektu aż po sam druk. Projekt został wykonany według moich wytycznych i po jego akceptacji agencja zajęła się dalszymi pracami. Usługę wykonała szybko, solidni, dokładnie i za atrakcyjną cenę. Później jeszcze kilka razy z nimi współpracowałem przy mniejszych projektach jak wizytówki czy ulotki, ale każdemu mogę polecić ich usługi.

liliana
Posty: 5
Rejestracja: 25 kwie 2019, o 16:03

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: liliana » 25 kwie 2019, o 16:07

Dobre tam oferuja stawki?

magdakleo
Posty: 4
Rejestracja: 27 kwie 2019, o 10:11

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: magdakleo » 27 kwie 2019, o 10:17

Chcesz tam pracowac, czy o co chodzi...

Awatar użytkownika
Gość

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: Gość » 15 wrz 2019, o 20:27

wychodząć naprzecić pytaniom, to jakbyście chcieli robić pudełka kaszerowane to najlepiej pytać w sklepach online

Awatar użytkownika
Anjax9

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: Anjax9 » 27 lis 2019, o 09:48

Banery reklamowe zamówić można w drukarni Estilab. Działają na wysokim poziomie, szybko realizują zlecenia, a to wszystko w dobrej cenie. :D :D

Awatar użytkownika
smolar3

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: smolar3 » 28 lis 2019, o 09:05

No mi też ostatnio znajomi polecają tę drukarnie Estilab. Może faktycznie to dobre rozwiązanie, ich banery były mega fajnie wykonane, z pomysłem i nie płacili wielkich kokosów.

Awatar użytkownika
Eliza33

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: Eliza33 » 12 gru 2019, o 11:48

Hmmm.. dużo się mówi teraz o tej drukarni Estilab, więc myślę , że też skorzystam z ich usług.

Awatar użytkownika
rambo

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: rambo » 13 gru 2019, o 13:50

w Estilabie tanio i szybko wykonaja Ci banery reklamowe. Polecam

Awatar użytkownika
Malaga

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: Malaga » 17 gru 2019, o 11:48

rambo pisze:
13 gru 2019, o 13:50
w Estilabie tanio i szybko wykonaja Ci banery reklamowe. Polecam
No to fakt, ostatnio korzystałam z usług Estilabu i bardzo szybko wykonali moje zlecenia

Awatar użytkownika
Daniel

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: Daniel » 19 gru 2019, o 11:21

W Estilabie! szybko i konkretnie :)

Awatar użytkownika
ppwwjk

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: ppwwjk » 9 sty 2020, o 00:02

Ja banery reklamowe brałem w Korzystna cena, szybka realizacja, byłem bardzo zadowolony
Załączniki
plakat-listwowany-new2[1].jpg

Awatar użytkownika
greyy

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: greyy » 15 sty 2020, o 14:25

Banery reklamowe tworzy drukarnia Estilab. Mają ciekawą ofertę i dobre ceny :)

Awatar użytkownika
Armla
Posty: 55
Rejestracja: 19 sie 2019, o 08:41

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: Armla » 17 mar 2020, o 15:11

Najlepiej w drukarniach. Polecam przy tym zorientowac się czy drukarnia ma własne studio graficzne ( a wiele drukarni takie studia jednak posiada). Dzięki temu będziemy w stanie zweryfikowac nasz projekt i ewentualnie wprowadzić do niego odpowiednie poprawki ( dobry projekt ma duże znaczenie).
Zerknijcie sobie tutaj:

Ulotki, plakaty, foldery reklamowe – to tylko kilka przykładów materiałów drukowanych. Dzięki nim firma może reklamować się skutecznie i tanio!

Z drukami spotykamy się praktycznie każdego dnia. To ogólna nazwa stosowana na wszystkie wydruki, które przygotowuje drukarnia. Wśród nich bardzo popularne są także druki o charakterze reklamowym, które wybierane są przez firmy w celu wsparcia swojej działalności.

Z tego artykułu możesz dowiedzieć się:

Dlaczego warto zdecydować się na druk jako metodę reklamy?
Jakie druki reklamowe wybrać?
Druk cyfrowy czy offsetowy?
Gdzie można zamówić wysokiej jakości druki?

Dlaczego warto zdecydować się na druk jako metodę reklamy?

Przyciągają uwagę, pozwalają na prezentację treści i grafiki jednocześnie, a także są bardzo atrakcyjne cenowo – druki to już od wielu lat bardzo popularne materiały reklamowe wykorzystywane przez wiele firm, niezależnie od ich branży oraz wielkości.

Za pomocą drukowanych materiałów reklamowych firma może zaprezentować klientom swoją ofertę, a także może zachęcić ich do skorzystania z niej.

Druki te mogą być stosowane na wiele sposobów, na przykład mogą być rozdawane, rozklejane w wyznaczonych miejscach – na słupach ogłoszeniowych, tablicach, a także mogą być dostępne w siedzibie firmy lub dodawane do zamówień.

Oczywiście, aby druk mógł odnieść odpowiedni skutek, należy pamiętać o tym, że powinien być on dobrany odpowiednio do potrzeb i specyfiki firmy, a także powinien on cechować się dobrą jakością. Zatem, co wybrać?
Jakie druki reklamowe wybrać?

Każda drukarnia może zaproponować swoim klientom dostęp do szerokiej gamy różnych rodzajów druków, które mogą także sprawdzić się w celach reklamowych.

Firmy, które chcą zastosować druk jako wsparcie w reklamie, najczęściej decydują się na:

wizytówki
ulotki
plakaty
papiery firmowe
foldery reklamowe
katalogi
notesy
kalendarze

Oczywiście, drukarnia może zaproponować także innego rodzaju druki, które również mogą posiadać charakter reklamowy, na przykład mogą być to kartki świąteczne, karty menu, karty lojalnościowe, dlatego też wybór jest bardzo szeroki.

Więcej przykładowych typów druków dla firm można znaleźć na stronie internetowej drukarni Studio e-M z Krakowa.
Druk cyfrowy czy offsetowy?

Druki stosowane w reklamie mogą być wykonane z wykorzystaniem dwóch technik poligraficznych, a mianowicie druku cyfrowego oraz druku offsetowego. Czym dokładnie różnią się one pomiędzy sobą?

Druk cyfrowy wykonuje się z wykorzystaniem cyfrowych drukarek, które podobne są do tych domowych. Drukuje się wtedy bezpośrednio z projektu na komputerze. To technika rekomendowana głównie przy mniejszych nakładach. Druk cyfrowy cechuje się też bardzo wysoką jakością.

Druk offsetowy to rodzaj druku prowadzonego przy użyciu maszyn offsetowych. Są to duże urządzenia wymagające wykonania specjalnej formy drukarskiej z matrycą, która odciska następnie wzór na papierze rolowanym albo arkuszowym. Taka metoda sprawdza się przy większych nakładach druku.
Gdzie można zamówić wysokiej jakości druki?

Aktualnie każda drukarnia może zapewnić swoim klientom dostęp do szerokiej gamy druków o charakterze reklamowym. Zamówienia na nie można składać obecnie nie tylko stacjonarnie, ale również za pośrednictwem internetu!

Wspomniana wyżej drukarnia Studio e-M z Krakowa również pozwala swoim klientom na składanie zamówień na druki za pośrednictwem internetu. Wtedy klient może wybrać odpowiedni typ druku, nakład i dołączyć projekt, aby już w przeciągu kilku dni otrzymać gotowe druki przygotowane zgodnie z jego potrzebami!

Dobry artykuł, z ktorym warto jest się na pewno zapoznać. Jest tutaj opisane w jaki sposób opracować ciekawe materiały reklamowe, tak aby odniosły dobre rezultaty.
Załączniki
materialyreklamowe-696x464[1].jpg

Kama1980
Posty: 1
Rejestracja: 23 kwie 2020, o 09:41

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: Kama1980 » 23 kwie 2020, o 09:59

Polecam sprawdzoną drukarnie. Dobre ceny i profesjonalna obsługa.
Załączniki
wielkoformatowy[1].png

Awatar użytkownika
Ada00
Posty: 18
Rejestracja: 8 maja 2020, o 08:01

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: Ada00 » 15 maja 2020, o 13:17

Jak reklamy w internecie to tylko tu!
Załączniki
m-pozycjonowanie[1].jpg

Awatar użytkownika
Żanetka99

Re: Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Post autor: Żanetka99 » 11 gru 2020, o 16:30

Jeżeli zależy Ci na dobrej reklamie Twojej firmy, będzie Ci też potrzebna dobra agencja reklamowa. Możesz próbować swoich sił przy tworzeniu reklam na własną rękę, ale nigdy nie będzie to tak profesjonalne, jak wówczas gdy sprawą zajmie się agencja.

Marketing Świąteczny

Jak co roku, marki prześcigają się w przygotowaniu świątecznych promocji oraz filmów reklamowych. To właśnie ich pojawienie się w mediach zwiastuje klimat świąt Bożego Narodzenia. Na koniec 2020, mimo pandemicznych okoliczności, liczne kreacje zaskakują swoim pozytywnym wydźwiękiem i przemyślaną strategią komunikacji.

Aby Twoja marka nie zgubiła się w gąszczu reklam innych firm, warto pamiętać o kilku metodach na skuteczną promocję i komunikację marki na Święta. Przedstawiamy Ci 7 tipów, jak tworzyć komunikację Twojego brandu z okazji Świąt.

1. Ułożenie dedykowanego planu marketingowego

Plan publikacji w okresie świątecznym powinien być szczególnie przemyślany i spójny merytorycznie. Ważne jest to, żeby komunikaty online przekazywane przez markę były atrakcyjne wizualnie, w duchu świątecznej ekscytacji. Celem takiego planu może być zmniejszenie nadwyżki magazynowej, dotarcie do nowych klientów albo utwierdzenie lojalnych nabywców w przekonaniu, że nasze produkty lub usługi odpowiadają im potrzebom na co dzień. Grudzień to czas prezentów – warto zainwestować w dedykowaną ofertę promocyjną, automatyzację marketingu, a także płatne reklamy, które będą trafiać do potencjalnej grupy docelowej.

2. Rozpoczęcie działań marketingowych z wyprzedzeniem

Nabywcy prezentów świątecznych myślą z wyprzedzeniem o swoich zakupach. Tajemnicze treści online zwiastujące promocje w grudniu powinny pojawić się minimum z miesięcznym wyprzedzeniem, jednak nigdy nie jest za późno – skuteczną promocję można zbudować i w tydzień, przy grupowym działaniu strategicznym i mobilizacji zespołu. Pobudzenie zainteresowania wśród odbiorców Twojej marki można uzyskać dzięki odliczaniu dni do promocji lub zapowiedziom obniżek cen. Jeśli mamy aspiracje do skutecznej sprzedaży w tym okresie, możemy zastosować e-mail marketing. Warto wysyłać spersonalizowane wiadomości w regularnych odstępach czasowych. Następnie możesz wykorzystywać swoją bazę kontaktów do działań remarketingowych. E-mail marketing będzie pomagać w utrzymywaniu relacji z klientami, ale również tzw. “ogrzewaniu leadów” (lead nurturing). Istnieje szansa, że pozyskany lead zostanie z Tobą na długo i wróci do Ciebie już na początku 2021 roku.

3. Budowanie zaangażowanej społeczności wokół Twojej marki

W święta klienci lubią sprawdzone rozwiązania. Nie chcą zastanawiać się, czy prezent będzie się podobał odbiorcy. Nie chcą przeglądać tuzina ofert podobnych produktów – marzą o jednym, który spełni wszystkie oczekiwania. Twoim zadaniem jest usatysfakcjonowanie klienta ponad miarę. Może to być gratis do zamówienia, może to być wyjątkowa obsługa lub szybka dostawa – liczy się Twoja inwencja i zmysł sprzedawcy. W szale zakupów świątecznych, potencjalni klienci szukają opinii i referencji innych użytkowników na forach, a także w social media. To idealny moment na wykorzystanie potencjału inbound marketingu, content marketingu oraz user generated content. Masz już fanów Twojego produktu lub usługi? Zorganizuj dla nich konkurs bożonarodzeniowy, aktywizuj swoją społeczność – dzięki temu zdobędziesz materiały marketingowe do Twojej promocji. W następstwie możesz je wykorzystać w swoich kanałach. Istotne jest, żeby podziękować danemu klientowi za wsparcie marki – może to być upominek lub wyróżnienie w social media.

4. Opracowanie oferty pod Święta

W grudniu czas szybko się kurczy poprzez bieżące działania wewnętrzne na koniec roku (raporty, wigilie firmowe itp.). Oferta marki powinna wyróżnić się od morza innych ofert. Warto stosować działania, które mamy już przetestowane. Na eksperymenty możemy sobie pozwolić tylko z ugruntowaną pozycją na rynku. Za nowe atrybuty marki można przyjąć: nową stronę www Twojej firmy, nowe produkty lub kuszące promocje (np. pakietami prezentów lub usług). W okresie wypiekania pierników i zapachu choinki, warto zainteresować się uprawianiem marketingu sensorycznego, gdyż wpływa on na nasze zmysły, które w grudniu często działają pod wpływem impulsu. Więcej szczegółów na ten temat znajdziecie w opisie "marketing sensoryczny".

5. Tworzenie ciekawego i oryginalnego contentu

Świąteczne treści często są tworzone z przymrużeniem oka, z większą odwagą niż pozostałe materiały. Taki content pomaga przywoływać magię świąt. Powinien mieć warstwę wizualną wysokiej jakości tak, aby inspirować innych (lepiej nie oszczędzać na grafikach, filmowcach i programach do obróbki graficznej). Swoimi treściami marka może pomagać w organizacji świąt (przepisy świąteczne, pomysły na prezenty, zestawy DIY). Jeśli chodzi o ofertę prezentową – dobrze jest, kiedy ma ona zróżnicowane kategorie – nie tylko dla męża, żony, córki, syna, ale i dla szefa, dla współpracownika, dla psa lub kota, dla przyjaciół lub ciotki Grażyny i wujka Janusza. Święta to przede wszystkim czas rozrywki, więc zapewnij ją klientowi. Publikuj pozytywne, zabawne i angażujące komunikaty lub organizuj konkursy z nagrodami. Okres świąteczny to również czas na budowanie świadomości marki – możesz pokazać sposoby funkcjonowania Twojej firmy. Zaproś klientów za kulisy swojej pracy, zaprezentuj zespół i przedstaw historię marki z perspektywy człowieka, niekoniecznie szefa. Liczą się emocje – empatia, miłość, życzliwość, odprężenie. Nie zapomnij o recyklingu treści – wykorzystaj ponownie te skuteczne, które już zadziałały w tym roku. Grudniowe posty mogą być rozbite na fragmenty tak, aby czerpać z wcześniejszych materiałów i przywoływać wspomnienia z minionego roku.

Zachęcamy też Was poszukać spis najciekawszych filmów reklamowych przygotowanych na święta 2020 – zarówno zagranicznych, jak i naszych rodzimych. Zobaczcie te reklamy.

6. Zakup mediów i budowanie grup remarketingowych

Posiadasz bazę kontaktów? Jeśli tak, to zasada jest prosta: komunikujesz się z nią na każdym etapie zakupowym konsumenta – od początku oferty świątecznej, w jej trakcie, aż do jej końca. Ważne, żeby dialog z odbiorcą był regularny. Nie masz swojej bazy? Możesz zbudować ją dzięki newsletterowi i wykorzystywać ją do działań remarketingowych. Osoby, które porzuciły koszyk w trakcie zakupów lub które sfinalizowały transakcję – wykazały się wstępnym zainteresowaniem Twoją firmą. Warto to zainteresowanie podtrzymać poprzez zakup odpowiednich mediów i personalizację komunikatów reklamowych. Jeśli taka osoba myślała o zakupie najnowszego telewizora w grudniu, istnieje spora szansa, że w następnej kolejności będzie chciała zaopatrzyć się w dodatki do tego sprzętu. Jeśli wiele podobnych koszyków zostało porzuconych, można zastanowić się nad korektą oferty i włączeniem promocji na święta. Ponadto koszta poniesione na reklamy na Facebooku czy w Google mogą łatwo przełożyć się na zyski sprzedażowe. Wystarczy czujne oko specjalisty oraz umiejętne targetowanie komunikacji online.

7. Wymyślenie świątecznego sloganu reklamowego

“Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta…” – kto nie zna tego sloganu świątecznego? Na jego myśl w oczach wyobraźni widzimy śnieg, Świętego Mikołaja z siwą brodą i ciężarówkę Coca Coli. Liczy się chwytliwy tekst, ale i obrazek. W żargonie marketingowym mówi się, że grafika to “młotek”, a copywriting to “gwóźdź programu”. Reasumując, przybicie gwoździa to udany zakup dzięki działaniom content marketingu. Im więcej takich gwoździ, tym lepiej dla marki.
Załączniki
marka-swieta.png

ODPOWIEDZ