Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: mabelka » 1 lut 2022, o 11:02

myślę że teraz dobrze jest inwestować w polubienia na instagramie, Youtube, czy na Facebooku, bo większość osób właśnie z takich portali czerpie wiedzę i inspirację. poza tym można zainwestować też przy okazji w marketing szeptany


Jak szybko zdobyć like na Instagramie?

Prowadzisz własny profil na Instagramie i zastanawia Cię, jak zdobyć dużo like? Jeśli myślisz, że jest to wyłącznie kwestia dobrych ujęć — jesteś w błędzie. Polubienia, tudzież „serduszka” na Instagramie w wielu przypadkach nie pochodzą od prawdziwych osób. To fikcyjni użytkownicy, którzy dbają o to, by poprzez „lajki” zwiększyć zasięg Twojego kanału, a tym samym pozwolić, żeby inne osoby mogły go zobaczyć. Polubienia na Instagramie powodują, że więcej osób odwiedza Twój profil, a dzięki temu masz możliwość zarabiania w ten sposób. Jak w takim razie zdobyć dużo serduszek? Rozwiązanie jest prostsze, niż Ci się wydaje — zwyczajnie kup lajki. Co to oznacza? Kupowanie lajków na Instagramie stało się popularne już kilka lat temu. Sławni dziś twórcy wyjawiają, że akcja „szybkie lajki” polegająca na kupnie tzw. serduszek, pozwoliła im szybko zdobywać polubienia i wybić się w Internecie. Jednak jak kupić takie lajki?
Gdzie i jak kupić lajki na Instagramie?

Z uwagi na dużą konkurencję, szansa wybicia się na IG jest znikoma bez odpowiedniego wsparcia. Kupno lajków na Instagramie jest za to szansą na odniesienie dużego i szybkiego sukcesu. Gdzie i jak kupić like? To bardzo proste. Wystarczy, że wybierzesz ilość lajków, jaką chciałbyś otrzymać pod swoim zdjęciem na Instagramie. Jeśli chcesz mieć więcej fanów i dużo szybciej zdobywać popularność — wybierz maksymalny wariant, czyli aż 50 000 like! W przyszłości możesz ich wykupić więcej. Jeśli wybrałeś już polubienia, dodaj link do swojego zdjęcia lub profilu. Nasz portal w ciągu godziny zacznie realizować zlecenie, a Ty zaczniesz zdobywać lajki na Instagramie. Widzisz jakie to proste, tanie i wygodne? Nie czekaj i zacznij robić to, co naprawdę lubisz!

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: Jadzia34 » 2 gru 2020, o 13:09

Zgadzam się. Jęli ktoś nie zna się na optymalizacji strony i nie jest w stanie podjąć samodzielnych działań związanych z pozycjonowaniem, to lepiej odpuścić. Polecam skorzystać z oferty pozycjonowanie sprawdzonej agencji, która zna się na swojej pracy.

Gdzie w Internecie wyszukiwane są informacje?

Zdecydowanie najczęstszą metodą na wyszukanie informacji są właśnie wyszukiwarki internetowe. Są one tak często wybierane głównie dzięki prostocie obsługi i łatwości dostępu do miliardów stron. Wystarczy wpisać jedną interesującą nas frazę, a wyświetli nam się szereg dopasowanych specjalnie dla nas witryn.
Która wyszukiwarka jest najczęściej wybierana?

Zdecydowanie najczęściej wybieraną wyszukiwarką jest ta oferowana przez Google. Ma ona ponad 97% udziału na rynku wyszukiwarek. Ciekawostką jest, że znajduje się ona na takich stronach jak Onet.pl, Interia.pl.
Które pozycje są najczęściej klikane?

Obrazek przedstawia wyniki badania grupy Laura A. Granka, Thorsten Joachims and Geri Cay z Cornell University. Wynika z niego, że pierwsze 5 linków w wynikach wyszukiwania w Google, zbiera 88% wszystkich kliknięć. Na 11 pozycje klika tylko niecały 1% ludzi. Dlatego tak ważne jest, aby Twoja strona pojawiła się w pierwszej dziesiątce wyników.

Jak osiągnąć pierwszą stronę wyników w Google dla Twojego sklepu?

Odpowiedzią jest pozycjonowanie sklepu. Jest to zbiór czynności wpływających na wyświetlenie strony internetowej na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarce.
Czynniki wpływające na pozycje sklepu w wyszukiwarkach
Linkowanie, czyli umieszczanie na innych stronach internetowych linku do strony pozycjonowanej. Jest to główny element wpływający na pozycje.
Optymalizacja, czyli zmiany kodu strony, które wpłyną pozytywnie na pozycje strony internetowej. Więcej informacji na ten temat w artykule “Optymalizacja”.
Wiele innych o mniejszym znaczeniu.

Na co zwracać uwagę przy wyborze firmy?
Jak długo firma zajmuje się pozycjonowaniem? Można łatwo trafić na “specjalistów”, którzy z tą branżą spotkali się całkiem niedawno, wpływa to znacząco na jakość ich usług.
Stosowanie nieszkodzących środków pozycjonowania. Wiele firm idzie na skróty przy pozycjonowaniu wykorzystując metody potępiane przez wyszukiwarki i w związku z tym bardzo ryzykowne.
Przejrzysta umowa. Powinna ona mieć możliwość wycofania się, oraz być skonstruowana z łatwy do zrozumienia sposób.
Więcej o tym jak wybrać firmę pozycjonującą.


Dlaczego?
Ponad 10 lat doświadczenia! Każdego dnia zdobywamy coraz większe doświadczenie w dziedzinie pozycjonowania, co pozwala nam utrzymać wysoką jakość usług.
Setki wypozycjonowanych fraz. Osiągamy wysokie pozycje dla różnych branży od zdrowia poprzez budownictwo, aż po informatykę. Dla zobrazowania różnorodności podajemy przykładowe frazy wypozycjonowane przez nas, są to: “zdrowy styl życia”, “meble na wymiar”, “kamień ogrodowy”, “przewozy do Anglii”.
Prosta umowa. Umowa jaką proponujemy pozwala na zrezygnowanie z pozycjonowania, bez płacenia kar. Klient płaci tylko za efekty, gdy strona pojawi się na odpowiednich pozycjach.
Darmowa wycena. W celu otrzymania darmowej wyceny należy wypełnić poniższy formularz. W treści zapytania proszę o podanie domeny, którą mamy wypozycjonować i frazy pod którymi ma znaleźć się ona na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarce Google.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: Eunice » 12 lis 2020, o 08:50

Jeśli chodzi o samodzielne pozycjonowanie to radzę zerknąć poniżej. Owszem, jest to możliwe, ale często przynosi więcej strat niż zysków...

Czy można samodzielnie pozycjonować stronę?

Samodzielne pozycjonowanie nie jest proste, ale jest możliwe do wykonania. Nie w każdym przypadku będzie dobrym pomysłem, czasem może kosztować cię wiele strat. Sprawdź, kiedy warto pozycjonować stronę samodzielnie, a kiedy lepiej zlecić to agencji SEO? Jakie działania z zakresu pozycjonowania możesz wykonać sam?
Kiedy samodzielnie pozycjonować stronę?

Samodzielne pozycjonowanie strony omawia artykuł na pozycjonowanie.blog, z którego dowiesz się również, z jakich darmowych narzędzi SEO warto korzystać. Jednak zanim przystąpisz do działań, które mają na celu polepszenie widoczności twojej strony w Google, musisz pamiętać, że nie zawsze samodzielne pozycjonowanie będzie dobrym pomysłem. Jeśli kompletnie się na tym nie znasz, możesz dużo stracić, ponieważ twoje błędy mogą zostać ukarane filtrami od Google’a. Zatem samodzielne pozycjonowanie to dobry pomysł tylko wtedy, gdy twoja strona, blog nie są jeszcze głównym źródłem utrzymania, czyli wtedy, gdy tak naprawdę nie masz nic do stracenia i możesz się uczyć na błędach. Natomiast jeśli prowadzisz sklep internetowy, lepiej zleć pozycjonowanie zaufanej agencji SEO.
Jak pozycjonować stronę bez agencji SEO?

Na początek sprawdź, czy w ogóle twoja strona jest zaindeksowana w Google, tzn. czy wyświetla się w wynikach wyszukiwania. Jeśli nie, wyślij prośbę o jej zaindeksowanie w Google Search Console. Następnie możesz przejść do wstępnego ustalenia istotnych dla ciebie fraz kluczowych, ważne jednak, aby początkowo nie były one zbyt ogólne. W tym celu możesz skorzystać z darmowych narzędzi, takich jak Keywordtool.io, Answer the Public lub po prostu wyszukiwarka Google.

Musisz pamiętać, że bez względu na to czy korzystasz z usług agencji, czy chcesz poprawić widoczność strony samodzielnie, pozycjonowanie zawsze powinno się zacząć od wnikliwego audytu. Jak wykonać taki audyt samemu i na co zwrócić uwagę, podpowiadamy poniżej.
Samodzielny audyt SEO

Nie ma jednego schematu, jak powinien wyglądać idealny audyt SEO. Jednak z pewnością musi on zawierać analizę konkurencji, widoczności strony w wynikach wyszukiwania, a także audyt samej zawartości strony. Jeśli chcesz go przeprowadzić samodzielnie, powinieneś na początku zastanowić się nad tym, na jakie frazy twoja strona jest widoczna w wynikach wyszukiwania oraz jakie pozycje zajmuje na konkretne słowa kluczowe? Następnie możesz przejść do sprawdzenia jej zawartości. Zacznij od wypełnienia meta tytułu i meta opisu, pamiętaj, że powinny one wskazywać na to, co znajduje się na twojej stronie oraz zawierać frazy kluczowe. Istotne są również nagłówki H1, H2, opisy produktów i kategorii. Bardzo wiele zależy również od szybkości ładowania się strony internetowej, jeśli będzie to zajmować zbyt długo, internauta po chwili zrezygnuje z wejścia. Wydajność swojej witryny możesz sprawdzić za darmo dzięki Page Speed Insights. Jednym z czynników, które spowalniają ładowanie się strony są zbyt duże grafiki, które powinny posiadać również poprawnie skonfigurowane opisy alternatywne.

Bardzo istotna jest również sama treść, która znajduje się na twojej stronie internetowej. Powinna być ona unikalna i wystarczająco długa. Podczas audytu warto sprawdzić także czy na stronie znajduje się linkowanie wewnętrzne i czy linki w menu są widoczne dla robota Google? Pamiętaj, aby treść zawierała istotne dla ciebie frazy kluczowe, a także, aby odpowiednie strony były zoptymalizowane pod kątem tych fraz.

To bardzo skrócony opis audytu SEO, jaki możesz przeprowadzić samodzielnie. Pamiętaj, że aby taki audyt miał sens, musisz następnie wdrożyć zapisane w nim uwagi.
Pozycjonowanie – o czym jeszcze pamiętać?

Wspomniane wyżej działania to zaledwie początek procesu pozycjonowania. Jeśli chcesz, aby Google uznało twoją stronę za wartościową, musisz również zadbać o jej wygląd, zgodność z zasadami UX i UI, m.in. dostosowanie do urządzeń mobilnych. Nie bez znaczenia pozostaje również sam adres URL, powinien być on informacyjny i czytelny – przyjazny nie tylko dla użytkowników, ale również dla algorytmu Google. Twoja strona powinna również posiadać certyfikat SSL, w przeciwnym razie może zostać uznana za mało wiarygodną, a nawet niebezpieczną.

Kolejna kwestia to link building. Obecnie istotna jest nie tylko ilość, ale również jakość linków prowadzących z zewnętrznych witryn do twojej strony. Więcej o tym zagadnieniu, opowiadamy poniżej.
Link building

Niezwykle istotnym działaniem w pozycjonowaniu jest link building, czyli pozyskiwanie linków do twojej strony z innych serwisów. Jednak nie jest to tak proste działanie, jak mogłoby się wydawać, również skuteczny link building wymaga przyjęcia odpowiedniej strategii. Musisz wiedzieć, że obecnie bardziej wartościowy jest jeden mocny link niż kilkanaście słabych, które mogą ci tylko zaszkodzić. Dlatego nie opłaca się umieszczać odnośników na pierwszym lepszym forum internetowym. Pamiętaj również, że linkowanie musi wyglądać naturalnie oraz być zdobywane w rozmaity sposób. Oczywiście powinno ci zależeć głównie na linkach dofollow, za którymi będą podążać roboty Google.

Pamiętaj, że na skuteczne pozycjonowanie składa się szereg działań. W artykule przedstawiliśmy zaledwie kilka z nich. Ponadto pozycjonowanie wymaga sporej wiedzy i doświadczenia, a jego efekty widać dopiero po pewnym czasie, dlatego musisz uzbroić się w cierpliwość.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: Karol.K » 24 kwie 2020, o 15:33

Proponuję sklep internetowy i pozycjonowanie go, polecam darmowy kurs pozycjonowania, warto skorzystać z ebooka

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: renaro » 16 lut 2020, o 22:07

Oto najlepszy sposób promocji biżuterii. Podoba się?
Załączniki
20200215_095611.jpg
20200215_095621.jpg

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: Nezugral » 27 sty 2020, o 13:05

Teoretycznie najlepiej byłoby założyć własny sklep - jak ktoś się para parajubilerstwem, to taka platforma może wiele pomóc. Wprawdzie samo wdrożenie wszystkiego może trochę zająć, ale jak już wszystko ruszy, powinno już pójść z górki... może z wyjątkiem wspomnianego pozycjonowania. Tutaj kombinowanie na własną rękę może się bardzo źle skończyć, podobno niektóre popularne metody są zabronione i jak się łamie zasady Google'a, to można dostać karę filtra obniżającego pozycję na liście albo i całkowitego wyrzucenia z wyników wyszukiwania :cry:

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: remigiusz89 » 4 wrz 2019, o 10:58

Mam sklep stacjonarny i internetowy. Ten pierwszy po prostu ma dobrą wystawę plus baner na ścianie. Drugi natomiast powierzyłam firmie pozycjonującej sklepy w internecie, by zajęli się tym skutecznie, bo sama nie mam czasu i wiedzy na takie rzeczy.

Pozycjonowanie szerokie polega w dużym stopniu na wygenerowaniu dużego, dobrej jakości ruchu na stronie. Oznacza to nic innego, jak skupienie się na ilość osób - klientów, którzy odwiedzili Twoją stronę, za sprawą powiązanych ze stroną słów kluczowych.

Ten rodzaj pozycjonowania zalecany jest najczęściej dla sklepów internetowych i portali. A to dlatego, że zakres oferowanych przez nie produktów, usług lub informacji jest bardzo duży i pozycjonowanie na frazy musiałoby obejmować setki, a nawet tysiące słów kluczowych, co byłoby po prostu nieopłacalne.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: koloska » 22 sty 2019, o 22:16

Agencja interaktywna posiada odpowiednich specjalistów, gotowych w szybki sposób rozpromować Twoją firmę w sieci.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: Gość » 17 sty 2019, o 13:34

Najważniejsze w sprzedaży internetowej jest efektywne pozycjonowanie

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: Marcin1982 » 28 kwie 2017, o 12:06

To też nie jest jednoznaczne. Jeśli chce się sprzedać biżuterię własnej roboty to najlepiej serwisy ogłoszeniowe. Jeśli ktoś chce się pozbyć biżuterii ze złota czy srebra to można sobie przeliczyć Inaczej jeśli nie mamy pewności tak naprawdę z czego jest wykonany nasz wyrób. Ja kiedyś byłem przekonany że mam złotą ciężką obrączkę na czarną godzinę, a co się okazało to brak pytań później z nią :D

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: HighIT » 7 gru 2016, o 13:32

Media społecznościowe. Ludzie nadal kierują się wyszukiwarkami, ale fakt faktem, media społecznościowe pozwalają najlepiej trafić do konkretnego targetu odbiorców i skłonić ich do zakupów. Prowadzę razem z przyjaciółmi portal komiksowy. Korzystamy z różnych rozwiązań marketingowych, ale to właśnie Social Media generują nam największą liczbę wejść :D

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: Ekspert SEO Google » 1 wrz 2016, o 21:51

Zasady SEO mówią wprost, że wyszukiwarki najlepiej reagują na wysokiej jakości, unikalne teksty i myślę, że przydałyby się Wam takie opisy przedmiotów. Przejrzałam te, które często sklepy umieszaczają na stronie i, mam nadzieję, że nikogo nie urażę, są one dość zabałaganione, z błędami gramatycznymi, pełne powtórzeń. Może chcielibyście wstawić nowe opisy, które mogę również wprowadzić na stronę. Na stronie głównej w opisie działalności sklepu też spotykam dwukrotnie powtórzony fragment tekstu.

Myślę, że przy dużej i pięknej ofercie oraz dobrych cenach biżuteria powinna sprzedawać się jak świeże bułeczki:) Może na fanpage na FB oprócz produktów sugeruję zamieszczać teksty SEO z tematami okołobiżuteryjnymi. Wtedy Wasza strona z biżuterią trafiałaby do większej liczby odbiorców. Pomysłów jest oczywiście wiele i można o nich porozmawiać.

Jeśli chodzi o komentarze w sieci, także się tym zajmuję i dbam, by takie komentarze wypadały jak najbardziej naturalnie i nie sprawiały wrażenia tekstów reklamowych - czasem pomaga w tym trochę literówek i błędów gramatycznych:) Ze względu na tę naturalność, trochę trudno pisać to "na sucho", bo brak jest kontekstu:)

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdzie?

autor: Intercomax.com » 28 sie 2016, o 21:36

Przykład: wpis pod frazę "Srebrne obrazki na chrzciny" : viewtopic.php?t=1145

w efekcie strona forum pojawiła się na pozycji 11-tej w wynikach wyszukiwania google: https://www.google.pl/search?q=Srebrne+ ... gws_rd=ssl


Moje najważniejsze wnioski na podstawie doświadczenia od strony technicznej aby google dobrze widział artykuł to:

* tekst musi być oryginalny, wszelkie kopiowanie zabronione jak w szkole :)

* tekst angażujący od 300 , najlepiej minimum 700 słów

* fraza powinna pojawiać się kilka razy w tekście na początku oraz w środku oraz na końcu artykułu

* powinny pojawić się w artykule odmiany danej frazy

* im bardziej oryginalny i angażujący (tu trzeba dobrać odpowiednie zdjęcie produktu czy video ....) artykuł tym lepiej - ja tego nie potrafię :(


do tego trzeba się ciągle uczyć i doskonalić np przez oglądanie video z opisem jak pisać teksty (część techniczna wstawiania linka, obrazków, video i takie tam to jest po mojej stronie) gdzie guru od "content marketingu" mówi jak on pisze artykuły: http://beta.webcaster.pl/maraton-6

po ok. 10-20 artykułach powinno być widać wyniki

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

autor: ForumMaster » 1 lis 2012, o 20:55

Oj tu troszeczkę trzeba się zastanowić nad "pozycjonowaniem" - moim zdaniem już coś takiego nie istnieje: ostatni pozycjonujący zamknęli swoje biznesy, tylko niedobitki szukają frajarów którzy zapłacą pieniądze bez gwarancji wyników.
Z tymi linkami też należy mocno przemyśleć - ostanio google mocno walczy z WSL'ami, czyli takimi sztucznymi linkami, wypadł też z indeksów google taki gracz jak Alllegro.

Filmik uważam, że to ciekawy pomysł - znacie kogoś kto takie filmiki profesjonalnie wykonuje?

Forum Master :)

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

autor: Precioso » 28 wrz 2012, o 18:33

Jest kilka stosunkowo prostych sposobów na taką promocję :-). 1. Naucz się podstaw, lub zainwestuj w pozycjonowanie (organiczne wyniki googla) na tzw. długi ogon! 2. Nakręć filmiki np. na youtube [WYMODEROWANE] bez użycia specjalnych technik komórka + darmowy program do obróbki :-) 3. Umieść (zakup) linki do Towojej stronki ze stron tematycznych. 4. Obesrwuj skutek :-).

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

autor: Modelka » 24 wrz 2012, o 22:20

Hej Forum-Master,

Super artykuł :) Kwintesencja branży mediowej w dzisiejszych czasach,
Silver- allegro to już przeżytek - oni już sami nie zwracają na to uwagi... faktem jest, że proces budowania marki w sieci jest zadaniem długotrwałym i tylko dla cierpliwych... Tak, czy inaczej zacząć sugeruję od AdWords by Google.

M.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

autor: Silver Fashion » 10 sie 2012, o 12:19

Warto również wystawiać swoje produkty na różnych portalach aukcyjnych jak np. Allegro. Można tam umieszczać informację o swojej firmie czy link do strony internetowej. Każdy rozgłos jest dobry. Ale to proces długotrwały.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

autor: ForumMaster » 27 lip 2012, o 09:45

warto poczytać:

JAK: Poprawić zaangażowanie na stronie swojej marki na Facebooku

Jeśli chcesz zwiększyć zaangażowanie na stronie swojej marki na Facebooku, nowy raport od Buddy Media zawiera kilka kluczowych ustaleń. Firma zajmująca się marketingiem w mediach społecznościowych zebrała dane z 200 stron* swoich klientów w ciągu 14 dni i stwierdziła, że ​​czas jest ważnym czynnikiem decydującym o sukcesie posta na Facebooku. Badanie pokazuje, że post na Facebooku najczęściej pojawia się w nieodpowiednim czasie – w rzeczywistości godziny pracy mogą być najgorszym czasem na publikację treści. „Podczas gdy marketerzy mogą pracować od poniedziałku do piątku, Facebook jest aktywny 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu”, mówi dyrektor generalny Buddy Media, Michael Lazerow. Dlatego marki muszą dostosować się do harmonogramów swoich konsumentów, aby zoptymalizować ich zaangażowanie Oto wnioski wraz ze wskazówkami, kiedy i jak najlepiej wykorzystać post na Facebooku.

Bądź na czas
Badanie wykazało, że codzienne zaangażowanie na Facebooku ma trzy szczyty: wczesny poranek (7 rano czasu wschodnioamerykańskiego), po pracy (17:00 czasu wschodnioamerykańskiego) i późno w nocy (godzina 23:00 EST). Dlatego publikowanie wszystkich aktualizacji w ciągu dnia pracy oznacza, że ​​tracisz kluczowe możliwości zaangażowania fanów poza godzinami pracy. Jednak nie wszystkie marki osiągają szczyt w tych trzech momentach – na przykład zaangażowanie Playboya osiąga szczyt we wczesnych godzinach porannych – dlatego musisz pracować indywidualnie.
Dobry czas na Facebooku zależy również od dnia tygodnia. W czwartek i piątek zaangażowanie jest o 18% większe niż w inne dni tygodnia, co sugeruje, że Facebook jest narzędziem do prokrastynacji, gdy ludzie chcą wyjść z biura. Ale nie zaczynaj gromadzić wszystkich swoich aktualizacji na Facebooku w czwartek i piątek – badanie wykazało interesujące wzorce użytkowników i trendy zaangażowania w ciągu tygodnia, które są unikalne dla poszczególnych branż. Poniżej wyniki zostały podzielone według rynków, dzięki czemu można zobaczyć, gdzie całe branże chybiają celu i gdzie – a raczej kiedy – jest miejsce na ulepszenia.

Rozrywka: piątek, sobota i niedziela są ogromne, ponieważ to wtedy ludzie są najbardziej skłonni obejrzeć film lub pójść na koncert. Jednak marki rozrywkowe publikują dwa razy więcej treści w dzień powszedni niż w sobotę lub niedzielę.

Wskazówka: skorzystaj z weekendu.
Media: Weekendy mają duże zaangażowanie dla marek medialnych, ale poniedziałki są słabe. W okresie studiów większość postów wyszła w ciągu tygodnia.

Wskazówka: unikaj poniedziałku.
Motoryzacja: marki motoryzacyjne najbardziej angażują się w niedziele, ale mniej niż 8% postów wychodzi tego dnia.

Wskazówka: kapitalizuj w niedzielę.
Biznes i finanse: Zaangażowanie osiąga szczyt w środę i czwartek, chociaż ta branża ma tendencję do rozprzestrzeniania swoich postów nawet od poniedziałku do piątku.
Wskazówka: opublikuj w środę.
Wyniki dla branży handlu detalicznego.
Handel detaliczny: Niedziela to wielki dzień zaangażowania na froncie zakupów i handlu detalicznego, ale tylko 5% wpisów dotyczących rozrywki pojawia się w niedzielę. Posty w branży mocno skłaniają się do piątku, który ma zaangażowanie poniżej średniej.

Wskazówka: kieruj reklamy na kupujących w niedzielę.
Moda: szczyt zaangażowania w czwartek, spadek w weekend. Branża wysyła najwięcej treści we wtorek, dzień o najniższym zaangażowaniu.

Wskazówka: zoptymalizuj zaangażowanie w czwartek.
Opieka zdrowotna i uroda: Podobnie jak moda — być może dlatego, że konsumenci robią zakupy i przygotowują się do weekendu — marki z branży ochrony zdrowia i urody odnotowują największe zaangażowanie w czwartek. Ale dużo treści jest publikowanych w poniedziałki i piątki, kiedy zaangażowanie jest mniejsze.

Wskazówka: opublikuj treść w czwartek.
Żywność i napoje: bardziej niż inne branże marki żywności i napojów dobrze sobie radzą z rozpowszechnianiem swoich postów przez cały tydzień i weekend. Ale w tym przypadku zaangażowanie osiąga szczyt we wtorek i sobotę, a spada w poniedziałek i czwartek.

Wskazówka: cel we wtorek.
Sport: Nic dziwnego, zwłaszcza w sezonie piłkarskim, że niedziela jest królem marek sportowych i drużyn na Facebooku. Na te dane wpływa fakt, że niedziela Super Bowl spadła w okresie zbierania danych, ale niedziele pozostają mocne również w innych tygodniach.

Wskazówka: zwiększ ilość swoich postów w niedzielę.
Podróże i gościnność: największe zaangażowanie ma miejsce w czwartek i piątek, kiedy tydzień się kończy, a ludzie chcą uciec z biura.

Wskazówka: zdobądź te gałki oczne pod koniec tygodnia.
Joe Ciarallo, dyrektor ds. komunikacji w Buddy Media, mówi, że wiele inteligentnych marek już dociera do swoich odbiorców, kiedy są najbardziej zaangażowani. Ci, którzy tego nie robią, Ciarallo mówi, że powinni rozważyć zaplanowanie umieszczania postów na Facebooku w godzinach dużego zaangażowania w nocy i w weekendy.
Bądź zwięzły
Dane wskazują, że długość wpisu może decydować o zaangażowaniu w takim samym stopniu, jak czas publikacji. Najważniejsze: niech będzie krótko i słodko. Posty zawierające 80 znaków lub mniej – czyli długość krótkiego tweeta – przyciągnęły o 27% większe zaangażowanie niż posty zawierające więcej niż 80 znaków. Jednak zwięzłość jest daleka od powszechnej praktyki – tylko 19% postów w badaniu było krótszych niż 80 znaków. I chociaż treść powinna być krótka, adres URL prawdopodobnie nie powinien być — posty z adresem URL pełnej długości miały trzykrotnie większe zaangażowanie niż ich skrócone odpowiedniki bit.ly, ow.ly i tinyurl. Powodem jest prawdopodobnie to, że czytelnicy chcą wiedzieć, dokąd zaprowadzi ich link. Ciarallo mówi, że narzędzie do skracania adresów URL specyficzne dla marki, takie jak bddy.me lub on.mash, utrzymuje krótki post, jednocześnie zapewniając kontekst.
Poproś o zaangażowanie
Słowa uszeregowane według ich skuteczności w konwersji polubień i komentarzy.
Jeśli chcesz zdobyć polubienia posta, wystarczy, że poprosisz. Ciarallo mówi, że proste, wprost instrukcje – „Polub nas, jeśli…” – są o wiele bardziej skuteczne w zdobywaniu polubień niż post z długim wyjaśnieniem, dlaczego powinieneś coś „polubić”. Pamiętaj, że „polubienie” zajmuje tylko jedno kliknięcie, a „polubiony” element jest rozpowszechniany na własnej stronie użytkownika, więc nie bój się prosić o kciuki w górę. To samo dotyczy komentarzy – wprost mówienie „opublikuj”, „skomentuj” lub „powiedz nam” motywuje fanów do zaangażowania. Jeśli szukasz odpowiedzi, umieść proste pytanie „gdzie”, „kiedy” lub „byłoby” na końcu posta – uzyskasz o 15% większe zaangażowanie, niż gdyby pytanie było ukryte w środku. Unikaj pytań „dlaczego”, ponieważ wydają się one inwazyjne i zadają użytkownikowi znacznie więcej pytań niż pytanie „co”, mówi Ciarallo.

Porady dla mniejszych marek
Odkrycia te są wnikliwe i mogą pomóc markom w lepszym dotarciu do konsumentów, ale należy zauważyć, że wszystkie badane marki są duże i mają ugruntowaną pozycję. Chociaż skracanie adresów URL jest dobrym pomysłem dla wszystkich marek, ustalenia dnia i godziny mogą nie dotyczyć firm każdej wielkości w każdej branży. W przypadku małych firm ważne jest, aby zrównoważyć powyższe dane z tym, co wiesz o własnej marce, na podstawie statystyk Facebooka i własnych doświadczeń ze stroną. „Małe marki mogą odjąć od tego pewne najlepsze praktyki, ale pamiętaj, że zestaw danych obejmuje wszystkie duże marki” – mówi Ciarallo. „Mimo to właściciel hotelu butikowego mógłby zajrzeć do sekcji gościnność i zobaczyć, jak może pomóc jego marketingowi na Facebooku”. Mówi również, że ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że przestrzeń marketingu społecznościowego stale się rozwija, a te statystyki mogą ulec zmianie w ciągu kilku miesięcy. Jeśli każda marka zaczyna publikować, gdy zaangażowanie jest wysokie, zaangażowanie albo wzrośnie z powodu optymalizacji, albo może spaść, ponieważ w okresach wysokiego zaangażowania jest tak dużo hałasu. Tylko czas pokaże na dłuższą metę. „To jest 200 dużych marek w ciągu dwóch tygodni, więc jest to duży zestaw danych, ale sprawy toczą się szybko”, co oznacza, że ​​Twój program marketingowy na Facebooku musi być elastyczny, mówi Ciarallo. Chociaż jest to pierwsze tego rodzaju badanie, które Buddy Media opublikowało publicznie, Ciarallo przewiduje, że przyszłe raporty, takie jak ten, pomogą markom zmaksymalizować zaangażowanie w ciągle zmieniającym się środowisku marketingowym. Jakie wskazówki dotyczące zaangażowania znalazłeś na swojej stronie na Facebooku? Powiedz nam w komentarzach. Ujawnienie: Buddy Media jest sponsorem Mashable. *Buddy Media nie ujawniła, które z 600 marek klientów zostały uwzględnione w badaniu, ale firma ma długą listę klientów korporacyjnych, w tym W Hotels, Target, American Express, Playboy i Food Network.

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

autor: Modelka » 27 lip 2012, o 09:44

Badania pokazują że najlepiej publikować treści reklamowe rano, gdy ludzie przychodza do pracy, ok 2 po poludniu i wieczorem; szczególnie duży ruch jest w czwartki. Jest to czas kiedy ludzie zaglądają na facebook. Dodatkowo, największy ruch jest w niedzielę wieczorem. Tak mówią badania na świecie, a jak jest w Polsce? Zakupy po 20-tej?

Re: Promocja biżuterii w sieci internet - jak to robić i gdz

autor: Eco Bizuteria » 18 maja 2012, o 13:46

Moim zdaniem należy uderzać wszędzie,w każdą grupe docelową. Im więcej osób usłyszy o naszym sklepie,tym lepiej . Dzisiaj potężnym źródłem jest internet i przede wszystkim na to trzeba stawiać.

Na górę